1. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΝΟ.GR;

Γιατί είναι εύκολο, απλό και το on line κατάστημα δεν έχει ωράριο! Περιηγείσαι στην virtual βιτρίνα όλο το χρόνο, όλες τις ημέρες και ώρες από όπου κι αν βρίσκεσαι με την άνεση σου! Ότι επιλέξεις θα φτάσει άμεσα στην πόρτα σου!

2. ΠΩΣ ΑΓΟΡΑΖΩ;

Εύκολα και γρήγορα! Αντικείμενα, καλάθι, στοιχεία, πληρωμή, τέλος!
Ψαχούλεψε στις κατηγορίες, είτε στη μηχανή αναζήτησης, ακολούθησε τα απλά βήματα για να κάνεις δικό σου ότι επιλέξεις!

Αντικείμενο: Μου κάνει; Μου ταιριάζει; Κάνε τις ανάλογες επιλογές σε κάθε αντικείμενο (μέγεθος, χρώμα, μέταλλο κλπ).

Καλάθι: Το είδα, το θέλω! Σε κάθε αντικείμενο υπάρχει το εικονίδιο «καλάθι». Οι επιλογές σου θα μείνουν στο καλάθι μέχρι να τις μετακινήσεις ή να αποσυνδεθείς από το amano.gr.

Στοιχεία: Ποιος είμαι και που αποστέλλονται; Συμπλήρωσε τα απαραίτητα στοιχεία για να μπορέσει να σταλεί το πακέτο σου! Τα στοιχεία σου είναι ασφαλή!

Πληρωμή: Επέλεξε τον διαθέσιμο τρόπο πληρωμής που σε βολεύει!

Ολοκληρώση παραγγελίας: Αποφάσισα να τα κάνω δικά μου! Πάτησε το σχετικό εικονίδιο και πρόσθεσε στο καλάθι σου ότι επιθυμείς! Ότι έχεις προσθέσει θα το βρεις στο καλάθι αγορών σου. Ολοκληρώνεις την παραγγελία σου σαν:

Μέλος: Συμπλήρωσε απλά το email και τον κωδικό που έχεις δηλώσει στη σελίδα μας και συνδέσου.
Επισκέπτης: Συμπλήρωσε μόνο το email και τα στοιχεία αποστολής.

Είναι πιο εύκολο από όσο νομίζεις! Απλά βήματα, βασικά στοιχεία, λαμβάνεις επιβεβαιωτικό email και σύντομα ότι έχεις επιλέξει θα είναι στα χέρια σου μαζί με την απόδειξη αγοράς!

3. ΑΓΟΡΑΖΩ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ AMANO.GR;

Μπορείς! Σαν επισκέπτης, μόνο με το email σου! Νιώσε μοναδικός με bonus ενημερώσεις που κάποιες φορές είναι για τους παραλήπτες των newsletters μόνο! Γενικά, με την εγγραφή μέλους, ενημερώνεσαι για όλα τα νέα μας, τις ενέργειες και τις προσφορές που ισχύουν ή θα ξεκινήσουν σύντομα. Κάνε εύκολα την εγγραφή σου εδώ.

4. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ;

Ναι! Βάλε στο καλάθι αγορών σου ότι και όσα αντικείμενα επιθυμείς ακολουθώντας τα βήματα της διαδικασίας αγοράς.

[heading header_type=”h3″]Σχετικά με τον λογαριασμό μου στο amano.gr[/heading]

5. ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ AMANO.GR;

Η εγγραφή και δημιουργία λογαριασμού στο amano.gr είναι δωρεάν και εύκολη! Μπορείς να εγγραφείς μέσω του email σου σε ελάχιστα δευτερόλεπτα!

6. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ AMANO.GR;

Bonus: Νιώσε μοναδικός με bonus ενημερώσεις που κάποιες φορές είναι για τα μέλη μας μόνο! Ενημερώσου για όλα τα νέα μας, τις ενέργειες και προσφορές που υπάρχουν ή θα ξεκινήσουν σύντομα.

Λίστα με αγαπημένα: Θέλεις να το ξανασκεφτείς; Πρόσθεσε στα αγαπημένα ότι σου άρεσε, ότι θέλεις να σκεφτείς και να ξαναδείς! Όταν επιστρέψεις βρες τα όλα εύκολα και συγκεντρωμένα, δίχως δέσμευση αγοράς βέβαια! Ύστερα, με ένα κλικ βάλε στο καλάθι αγορών σου ότι θέλεις να αποκτήσεις!

Έλεγχος: Παρακολούθησε και ανέτρεξε στις παραγγελίες και αγορές σου.

Συμπλήρωση στοιχείων: Δε χρειάζεται να συμπληρώνεις ξανά και ξανά τα στοιχεία αποστολής σου, μπορείς ωστόσο να τα επεξεργαστείς και να τα διαφοροποιήσεις. Τα στοιχεία σου είναι ασφαλή! Κάνε τώρα εύκολα την εγγραφή σου εδώ.

7. ΠΩΣ ΕΛΕΓΧΩ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΜΟΥ;

Για να μπορείς να δεις το ιστορικό σου, πρέπει να είσαι συνδεδεμένος με το λογαριασμό μέλους σου. Εφόσον συνδεθείς, στην οθόνη του λογαριασμού σου, επέλεξε «Παραγγελίες».

8. ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ!

Είμαστε εδώ για να το λύσουμε! Στη σελίδα «Σύνδεση», πάτησε το λινκ «Ξέχασα τον κωδικό μου». Θα σου ζητηθεί το email που χρησιμοποίησες για να εγγραφείς, στη συνέχεια θα λάβεις εκεί ένα μήνυμα στο οποίο θα περιλαμβάνει ένα σύνδεσμο (link). Πάτησε το σύνδεσμο αυτό, θα μεταφερθείς ξανά στο amano.gr για να ορίσεις ένα νέο password. Να θυμάσαι ότι το password είναι απαραίτητο για να συνδεθείς και να διαχειριστείς το λογαριασμό σου.

9. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΒΗΣΩ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ;

Στείλε μας email στο info@amano.gr αναφέροντας το username και το email που χρησιμοποίησες για να εγγραφείς. Θα σβήσουμε το λογαριασμό σου εμείς.

[heading header_type=”h3″]Θέματα ασφάλειας[/heading]

1. ΕΧΩ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ;

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται με κάρτες ολοκληρώνονται μέσα στο ασφαλές online περιβάλλον του PayPal. Η amano.gr δεν παρακρατά τα στοιχεία των καρτών. Αν θέλεις να προστατέψεις τα προσωπικά σου στοιχεία, καλό θα ήταν να κάνεις αποσύνδεση (log out) μετά από κάθε επίσκεψη στο amano.gr, να διατηρείς κρυφό το password και να το αλλάζεις συχνά.

[heading header_type=”h3″]Τρόποι Πληρωμής[/heading]

1. ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΩ;

Εξασφαλίσαμε διάφορους τρόπους για εσένα.
Με αντικαταβολή, μέσω πιστωτικής, χρεωστικής κάρτας ή προπληρωμένης κάρτας στο PayPal, με κατάθεση στην Εθνική Τράπεζα Ελλάδος. Επέλεξε αυτόν που σε εξυπηρετεί κατά περίσταση! Μάθε περισσότερα εδώ.

2. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΡΑΠΕΖΑΣ Ή ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ;

Ό,τι σε εξυπηρετεί, αρκεί να έχεις και εσύ λογαριασμό στην Εθνική Τράπεζα Ελλάδος.

3. ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΧΡΟΝΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ;

Ολοκλήρωσε τη διαδικασία της κατάθεσης μέσα σε 7 ημερολογιακές ημέρες για να προχωρήσει η παραγγελία και αποστολή των αντικειμένων. Με την πάροδο των ημερών, η παραγγελία σου ακυρώνεται αυτόματα. Να θυμάσαι ότι η παραγγελία σου δε θα προχωρήσει και η αποστολή του πακέτου δε θα γίνει αν δεν ολοκληρώσεις τη διαδικασία της κατάθεσης, όποτε δε φέρουμε ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση στο χρονικό σου πλάνο.

4. ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑΘΕΤΗΡΙΟ;

Ναι! Το όνομα σου και τον κωδικό/νούμερο της παραγγελίας σου, για να μπορέσουμε πιο άμεσα να την ενεργοποιήσουμε και να τη δρομολογήσουμε.

[heading header_type=”h3″]Μεταφορικά – Παραλαβές[/heading]

1. ΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ;

Οι αποστολές γίνονται με την μεταφορική Speedex με σκοπό τα πακέτα να διανέμονται άμεσα, με ασφάλεια και με τον σχετικό κωδικό να μπορείς να παρακολουθείς την πορεία του πακέτου.

3. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤOY AMANO.GR;

Αν βρίσκεσαι στην πόλη της Καλαμάτας, κλείσε το ραντεβού σου στο φυσικό μας κατάστημα εδώ. Θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε και να σε υποδεχτούμε στο νέο μας χώρο!

4. ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Όταν η παραγγελία σταλεί, ο χρόνος που χρειάζονται οι μεταφορείς για να στην παραδώσουν κυμαίνεται συνήθως από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες (ανάλογα την περιοχή σου αν και πόσο απομακρυσμένη είναι). Αν το αντικείμενο έχει χρόνο ετοιμασίας, πρέπει να τον συνυπολογίσεις. Με τον κωδικό αποστολής που θα λάβεις μπορείς να παρακολουθείς την πορεία του.

5. ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ;

Γιατί τα αντικείμενα είναι χειροποίητα! Ετοιμάζονται από την αρχή στο χέρι, μεταποιούνται στο χέρι, κάποια χρειάζονται επιπλέον επεξεργασία (π.χ. επιχρύσωση) και υπάρχει περίπτωση για αυτούς ή λόγω κωλύματος, να έχουμε βγει κατά ελάχιστο εκτός χρόνου εργασίας. Μας βρίσκεις πάντα εδώ για ότι έκτακτο, σίγουρα θα βρούμε άμεσα λύση! Οι ημέρες προετοιμασίας αναφέρονται στη σελίδα κάθε αντικειμένου και πρέπει να τις συνυπολογίσεις στο χρόνο παραλαβής!

6. ΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΜΟΥ;

Παρακολούθησε το ταξίδι του πακέτου έως τα χέρια σου χρησιμοποιώντας τον κωδικό του δελτίου ταχυμεταφοράς (voucher number) μέσα από το αντίστοιχο σύστημα της Speedex τον οποίο θα λάβεις μέσω email.

7. ΘΕΛΩ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΩΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Μίλησε μαζί μας να σημειώσουμε την ανάγκη σου! Μπορείς να επικοινωνήσεις και με το τοπικό κατάστημα SPEEDEX που εξυπηρετεί την αποστολή σου, να αναφέρεις τον κωδικό του voucher και να συζητήσεις τις επιλογές σου, πότε να στο παραδώσουν ή αν σε εξυπηρετεί να το παραλάβεις εσύ από τα γραφεία τους!

8. ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ;

Θα σου αφήσουν ειδοποιητήριο, ύστερα θα σε καλέσουν ή θα στείλουν μήνυμα στο κινητό που έχεις δηλώσει. Σε κάθε περίπτωση, είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε και να βεβαιωθούμε πως το πακέτο σου θα φτάσει εγκαίρως σε εσένα!

[heading header_type=”h3″]Αλλαγές – Επιστροφές – Υπαναχώρηση – Επιδιορθώσεις[/heading]

1. ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΑΛΛΟ ΠΡΟΪΟΝ

Επικοινώνησε άμεσα μαζί μας στο info@amano.gr και 27210 80331. Θα διαχειριστούμε την παραγγελία σου και το θέμα που έχει προκύψει. Μάθε περισσότερα εδώ.

2. ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΒΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ;

Επικοινώνησε άμεσα μαζί μας στο info@amano.gr ή 27210 80331. Αν δεν επιθυμείς να κρατήσεις την παραγγελία σου, μπορείς να την επιστρέψεις, με χρέωση δική σου (Speedex ή μεταφορική επιλογής σου), μέσα σε 5 ημερολογιακές ημέρες και θα έχεις τα χρήματα σου εντός 30 ημερών ή μπορείς να την αντικαταστήσεις με κάποιο άλλο αντικείμενο από τη συλλογή μας. Θυμήσου πως θα σου επιστραφεί η χρηματική αξία του αντικειμένου που επιστρέφεις μόνο, όχι τα έξοδα μεταφορικών/αντικαταβολής ή κάποιας άλλης ενέργειας. Μάθε εδώ πώς.

3. ΥΠΑΝΑΧΩΡΙΣΗ

Έχεις δικαίωμα να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση πώλησης εντός αποκλειστικής προθεσμίας 15 ημερολογιακών ημερών, από την ημέρα που εσύ ή ένα τρίτο υποδεικνυόμενο από εσένα πρόσωπο, παρέλαβε τα προϊόντα. Μάθε εδώ πώς.

4. ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ

Επιδιόρθωση; Απλά ενημέρωσε μας άμεσα στο info@amano.gr ή 27210 80331. Θα λάβεις συμβουλές ή οδηγίες αν είναι κάτι απλό και μπορείς να το επιδιορθώσεις μόνος σου! Αν ένα αντικείμενο επιβεβαιωθεί ότι είναι ελαττωματικό με υπαιτιότητα της amano.gr ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα ή είναι λάθος αντικείμενο, θα αντικατασταθεί βάσει διαθεσιμότητας με δικά μας έξοδα αποστολής. Ωφείλεις να μας ενημερώσεις άμεσα περιγράφοντας το πρόβλημα και γνωστοποιώντας μας αν επιθυμείς την αντικατάσταση ή την επιστροφή της αξίας του αντικειμένου. Μάθε περισσότερα εδώ (λινκ από ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ)

5. ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΤΙΚΟ EMAIL ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ Ή ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Κάτι πήγε στραβά; Κοίταξε στο φάκελο “spam”, έλεγξε αν το email που έχεις δηλώσει κατά την εγγραφή σου είναι σωστό και σε ισχύ. Αν παρ’ολα αυτά, δεν λάβεις άμεσα email μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου ή έχεις οποιοδήποτε πρόβλημα, επικοινώνησε μαζί μας στο info@amano.gr ή 27210 80331.

6. ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΪΔΙΟ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ;

Εκτός από την τεχνολογία (ανάλυση χρωμάτων, οθόνη προβολής κλπ), μικρές διαφορές ίσως υπάρξουν και οφείλονται στον ανθρώπινο παράγοντα κατασκευής τους. Η μαγεία του χειροποίητου είναι ακριβώς αυτή! Απόλαυσε τη μοναδικότητα του κάθε αντικειμένου που κάνεις δικό σου!

1. ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΩ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ;

Σε κάθε τέτοια καταχώρηση, υπάρχει ο αναλυτικός «ΟΔΗΓΟΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ» δίπλα από την επιλογή «ΜΕΓΕΘΟΣ». Τα περισσότερα δαχτυλίδια έχουν αυξομείωση και τα βασικά μεγέθη είναι 51, 54, 57. Αν γνωρίζεις το νούμερο σου, αλλά δεν υπάρχει στις επιλογές, επικοινώνησε μαζί μας και θα στο ετοιμάσουμε! Αν δε γνωρίζεις το νούμερο σου μπορείς να επισκεφτείς ένα κοσμηματοπωλείο και με τη βοήθεια του επαγγελματικού μετρητή να σημειώσεις το νούμερο σου. Ο πιο πρακτικός τρόπος είναι η μέτρηση της εσωτερικής διαμέτρου ενός δαχτυλιδιού σου. Εύκολος τρόπος, άμεσος, άλλα χρειάζεται προσοχή στη μέτρηση! Τοποθέτησε το δαχτυλίδι σε ένα χάρακα όπως φαίνεται εδώ, μετακίνησε το πάνω-κάτω έως ότου βρεις τη θέση με τη μεγαλύτερη ένδειξη στο χάρακα. Επανέλαβε μερικές φορές και επέλεξε τελικά τη μεγαλύτερη ένδειξη. Σύγκρινε τη μέτρηση που βρήκες με τον πίνακα παρακάτω για να βρεις το δικό σου νούμερο. Αν είσαι ανάμεσα σε δυο τιμές, καλό είναι να επιλέξεις τη μεγαλύτερη διάσταση.

Γενικά για το μέγεθος του δαχτυλιδιού
Τα δάχτυλα στο δεξί μας χέρι δεν έχουν το ίδιο μέγεθος με το αριστερό! Καλό θα είναι λοιπόν για κάθε δάχτυλο και χέρι να κάνεις ξεχωριστή μέτρηση. Όποια απορία έχεις είμαστε ένα μήνυμα μακριά!

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (mm) ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
1.4 45  

Μικρό δάχτυλο ή παιδικό

1.5 48
1.6 51
1.7 54  

Μέσο γυναικείο

1.8 57
1.9 60  

Μεγάλο γυναικείο ή μέσο ανδρικό

2 63
2.1 66  

Αντίχειρες ή μεγαλόσωμοι άντρες

2.2 69
2.3 72

2. ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΩ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΚΟΛΙΕ;

Βρες ένα κολιέ σου ή μια κορδέλα στο μέγεθος που σε βολεύει και μέτρησε το συνολικό μήκος από άκρη σε άκρη. Παρακάτω βλέπεις που περίπου θα στέκεται το κολιέ. Λάβε υπόψη σου ότι ο κάθε ένας μας έχει διαφορετικό σωματότυπο. Αν έχεις απορία, καλό είναι να μας μιλήσεις πριν την επιλογή σου.

a mano κόσμημα - Καλαμάτα - Κολιέ - Οδηγός μεγέθους

3. ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΩ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΙ;

Τα περισσότερα βραχιόλια μας έχουν αυξομείωση ή είναι ανοιχτό σχέδιο. Όσα είναι σε κλειστό μέγεθος ή τύπου βέργες, μπορείς να μετρήσεις την εσωτερική διάμετρο από ένα βραχιόλι σου. Μίλησε μας αν έχεις απορία!

1. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΦΥΡΗΛΑΤΗΣΗ;

Η σφυρηλάτηση είναι το αποτέλεσμα που προκύπτει όταν το μέταλλο χτυπηθεί από το σφυρί πάνω σε σκληρή επιφάνεια. Είναι μια τεχνική που δίνει άλλο όψη και ύφος στο μέταλλο. Μπορεί να είναι στρογγυλή ή γραμμωτή, δες εδώ.

2. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΟΞΕΙΔΩΣΗ;

Η οξείδωση είναι μία χημική διαδικασία, που με πολύ απλά λόγια, μαυρίζει την επιφάνεια που εφαρμόζεται. Όταν υπάρχουν εσοχές στην επιφάνεια του μετάλλου (π.χ. σφυρηλάτηση), τονίζει το σχέδιο και τις λεπτομέρειες, δες εδώ.

Ακόμη όμως και αν η επιφάνεια είναι λεία, η οξείδωση θα της δώσει άλλο ύφος, δες εδώ.

Αν το κόσμημα έχει χάσει τη λάμψη του, σου συστήνουμε να επικοινωνήσεις μαζί μας πριν χρησιμοποιήσεις κάποιο τρόπο καθαρισμού ή «συμβουλή» τρίτων. Δε φέρουμε ευθύνη για τυχών αλλοιώσεις από πειραματισμούς καθαρίσματος. Η συντήρηση κοσμημάτων δεν είναι δύσκολη διαδικασία! Ποτέ άμεση επαφή με κολόνια, κρέμες ή άλλα προϊόντα με χημικά πρόσθετα. Για κοσμήματα που δεν είναι ασημένια/ατσάλινα συστήνουμε να μην έρχονται σε επαφή με νερό, θάλασσα, πισίνα, έντονη σωματική δραστηριότητα κλπ. Τα παραπάνω ισχύουν και για κοσμήματα που έχουν επίστρωση όπως είναι τα επίχρυσα, επάργυρα, επιροδιωμένα κλπ. Φύλαξε τα κοσμήματα σου μέσα σε κατάλληλη κοσμηματοθήκη ή στη συσκευασία τους. Έτσι θα αποφύγεις τα μεταξύ τους χτυπήματα και θα διατηρήσεις την αρχική τους κατάσταση.

1. ΈΧΩ ΑΛΛΕΡΓΙΑ. ΤΙ ΜΕΤΑΛΛΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ;

Μόνο εσύ γνωρίζεις την (υπερ)ευαισθησία σου. Μπορείς πάντα να επικοινωνήσεις μαζί μας και να εκφράσεις αυτή σου την ανησυχία για κάποιο αντικείμενο, σίγουρα θα βρούμε μια πρόταση ιδανική για εσένα! Τα περισσότερα αντικείμενα μας έχουν επίστρωση (επίχρυσα, επάργυρα κλπ), όλα τα μέρη των σκουλαρικιών που περνούν στο αφτί είναι ασημένια. Θα βρεις επιλογές από ατσάλι, φυσικά και εναλλακτικά υλικά όπως κηροκλωστή, ξύλινα στοιχεία, ατσάλινα κουμπώματα κλπ.

Αν γνωρίζεις σε ποια μέταλλα έχεις αλλεργία, τότε ξέρεις τι πρέπει να επιλέξεις από τις συλλογές μας. Αν δεν γνωρίζεις, προτείνουμε για τα μέρη των σκουλαρικιών που περνούν στο αφτί να είναι ασημένια, όπου είναι εφικτό κατά περίπτωση. Για τα δαχτυλίδια σε αλλεργίες που αφορούν το νικέλιο πρέπει να αποφεύγεται ο αλπακάς (μέταλλο με ασημί απόχρωση). Σε κολιέ και βραχιόλια συνήθως οι αλλεργίες δεν είναι τόσο εμφανείς, παρόλα, αυτά αν έχεις διαπιστώσει υπερευαισθησία μπορείς να επιλέξεις εναλλακτικό υλικό και στο κούμπωμα τους να μην υπάρχει μεταλλικό στοιχείο και γενικά κάποιος άλλος τρόπος που θα επιλέξουμε μαζί! Επικοινώνησε μαζί μας για πιθανές αλλαγές που θα ήθελες να γίνουν στα κοσμήματα σου.

2. ΟΞΕΙΔΩΝΕΤΑΙ; “ΜΑΥΡΙΖΕΙ”;

Όλα τα κοσμήματα θέλουν προσοχή για να διατηρούν την αρχική τους κατάσταση. Τα χυτά αντικείμενα είναι κράμα (μίξη) διαφόρων μετάλλων. Να θυμάσαι πάντα ότι τα λοιπά μέταλλα μας δίνουν ένα όμορφο και οικονομικό αποτέλεσμα για να μπορούμε πιο εύκολα να ανανεώνουμε τη συλλογή μας! Δεν πρέπει να έχουμε τις ίδιες απαιτήσεις με το ασήμι και τα ευγενή μέταλλα όπως το χρυσό. Όσο περνά ο καιρός και με τη συχνή χρήση, τα κοσμήματα μπορεί να αποκτήσουν γρατζουνιές, χτυπήματα. Όσα έχουν ματ τελείωμα, με τη συχνή χρήση ίσως αποκτήσουν μια πιο λαμπερή όψη, ενώ τα γυαλιστερά ίσως χάσουν σταδιακά την λάμψη τους. Έτσι, θα πρέπει να τα προσέχουμε στη χρήση, να μη τα φοράμε στον ύπνο, στο νερό, στα χημικά, στις έντονες σωματικές δραστηριότητες. Αν επιθυμείς ένα κόσμημα να το φοράς συνεχόμενα, τότε θα πρέπει να επιλέξεις καθαρό μέταλλο (ατσάλι, ασήμι κλπ) ή να μας εκφράσεις την ανησυχία σου για τη συμπεριφορά του κάθε μετάλλου.

[fancybutton type=”default” size=”lg” label=”Επικοινωνία” link=”/contact/” icon_position=”right” animation=”tada” icon=”rocket”]