Σκοπός της amano.gr είναι να μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι από τις αγορές σας. Σε κάθε περίπτωση όμως, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, που περιγράφεται αναλυτικά στη συνέχεια. Εάν για οποιοδήποτε λόγο δεν μείνετε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να υπαναχωρήσετε και να επιστρέψετε τα προϊόντα εφόσον τηρήσετε την ακόλουθη διαδικασία. Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης εντός αποκλειστικής προθεσμίας 15 ημερολογιακών ημερών, από την ημέρα που εσείς ή ένα τρίτο υποδεικνυόμενο από εσάς πρόσωπο, παρέλαβε τα προϊόντα. Εντός της παραπάνω προθεσμίας οφείλετε να ενημερώσετε την amano.gr με έδρα την Καλαμάτα, επί της οδού Παλαιολόγου αρ. 81, με ΤΚ 24100, τηλ. 2721080331, φαξ 2721080331, e mail info@amano.gr, για την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, με την αποστολή σαφούς δήλωσης υπαναχώρησης. Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να στείλετε πλήρως συμπληρωμένη την φόρμα επιστροφής προϊόντων, ή την φόρμα επιστροφής χρημάτων. Θα πρέπει να συμπληρωθεί πλήρως με όλα τα απαραίτητα στοιχεία όπως όνομα, επώνυμο, email, τηλέφωνο, τον αριθμό παραγγελίας και αν θέλετε μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε και να περιγράψετε εσείς ως σχόλιο.

Σε περίπτωση που πληρώσατε με αντικαταβολή, στη φόρμα επιστροφής χρημάτων θα πρέπει να συμπληρώσετε επίσης και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τον λογαριασμό τραπέζης, (αριθμό λογαριασμού, ΙΒΑΝ του ιδίου λογαριασμού και όνομα δικαιούχου), στον οποίο θα σας πιστωθούν τα χρήματα της επιστρεφόμενης αγοράς. Θα πρέπει να εσωκλείσετε τη φόρμα επιστροφής πλήρως συμπληρωμένη μαζί με το προϊόν προς επιστροφή, στην αρχική τους συσκευασία ή μέσω e mail.

Τα έξοδα μεταφορικών, για τις ανωτέρω ενέργειες, επιβαρύνουν τον πελάτη. Στην περίπτωση ειδικής καμπάνιας, έκπτωσης κλπ όπου η amano.gr προσέφερε δωρεάν μεταφορικά, ο πελάτης θα κληθεί να καταβάλει επιπλέον το αρχικό ποσό μεταφορικών καθώς υπαναχωρεί από τη σύμβαση πώλησης και δεν ισχύει πια η εν λόγω παροχή. Στην περίπτωση που το αντικείμενο συνοδεύεται από κάποιο δώρο θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό μαζί, επίσης σε άριστη κατάσταση.

 

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Δεν χωρεί υπαναχώρηση και η επιστροφή δεν είναι δεκτή για ειδικές παραγγελίες (personalized, customized κλπ), για αντικείμενα όπου τα προϊόντα έχουν τροποποιηθεί έπειτα από αίτημα σας, για φθορές που έχουν προκληθεί κατά το άνοιγμα του αντικειμένου, φθορές ή καταστροφή αντικειμένου ή δέματος που προκλήθηκαν κατά τη μεταφορά του, από καιρικές συνθήκες κλπ. Μπορούμε να αρνηθούμε επιστροφή σε αντικείμενα στα οποία τίθεται θέμα υγιεινής, π.χ. σκουλαρίκια.

 

Αλλαγή με άλλο προϊόν

Επικοινώνησε άμεσα μαζί μας στο info@amano.gr ή 27210 80331. Θα διαχειριστούμε την παραγγελία σου και το θέμα που έχει προκύψει. Στείλε μας το αντικείμενο (Speedex ή μεταφορική επιλογής σου) με χρέωση δική σου (επιστροφής-αποστολής), εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών. Μέσα στο δέμα θα πρέπει να εσωκλείσεις την απόδειξη αγοράς. Ενημέρωσε μας για τον αριθμό αποστολής του δέματος. Η ευθύνη για την επιστροφή του αντικειμένου βρίσκετε αποκλειστικά σε εσένα! Βεβαιώσου για την ασφαλή μεταφορά του και φρόντισε το αντικείμενο να είναι καλά συσκευασμένο! Η amano.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για πιθανή απώλεια. Τυχόν φθορές, καταστροφή αντικειμένου ή καταστροφή του δέματος, δε γίνεται δεκτή ούτε μπορεί να ολοκληρωθεί η αλλαγή δωρεάν. Στην περίπτωση που το αντικείμενο συνοδεύεται από κάποιο δώρο θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό μαζί, επίσης σε άριστη κατάσταση. Θυμήσου πως θα σου επιστραφεί η χρηματική αξία του αντικειμένου που επιστρέφεις μόνο, όχι τα έξοδα μεταφορικών/αντικαταβολής ή κάποιας άλλης ενέργειας. Δεν επιστρέφονται/αλλάζονται αντικείμενα που είναι ειδική, προσωποποιημένη παραγγελία (personalized & customized). Μπορούμε να αρνηθούμε επιστροφή σε αντικείμενα στα οποία τίθεται θέμα υγιεινής, π.χ. σκουλαρίκια.

 

Ποιοτικός έλεγχος αντικειμένων

Εσείς φέρετε την ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των προϊόντων, που θα προκύψει από τον δικό σας ακατάλληλο χειρισμό. Κατά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων, η amano.gr θα προβεί σε έλεγχο της κατάστασης αυτών. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα, δεν θα πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα και να βρίσκονται στην άριστη κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, τόσο τα ίδια, όσο και τα υλικά συσκευασίας τους και τυχών ειδικές σημάνσεις τους. Η ποιότητα της επανασυσκευασίας του προϊόντος αποτελεί δική σας ευθύνη. Δικαιούμαστε ωστόσο να καθυστερήσουμε την επιστροφή των χρημάτων, μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα προϊόντα και ελέγξουμε την κατάσταση τους, η οποία θα πρέπει να είναι άριστη, όπως ήταν κατά την αποστολή τους. Ελλιπή, κατεστραμμένα, φθαρμένα, λερωμένα είδη, που αντικειμενικά αξιολογούμε στην amano.gr ότι έχουν χρησιμοποιηθεί, δεν θα γίνονται δεκτά και θα επιστρέφονται στον πελάτη με δική του χρέωση. Δεν επιστρέφονται/αλλάζονται αντικείμενα που είναι ειδική, προσωποποιημένη παραγγελία (personalized & customized). Μπορούμε να αρνηθούμε επιστροφή σε αντικείμενα στα οποία τίθεται θέμα υγιεινής, π.χ. σκουλαρίκια. Εάν τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία και όροι, η amano.gr θα εγκρίνει την υπαναχώρηση/επιστροφή/αλλαγή των προϊόντων και θα προχωρήσει στην συμφωνηθείσα ενέργεια.

Επιστροφές προϊόντων και αλλαγές, που αγοράστηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα της amano.gr είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν στο φυσικό κατάστημα της. Η αντίθετη διαδικασία δεν ισχύει. Δεν μπορείτε δηλαδή, να αλλάξετε ή να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε από φυσικό κατάστημα, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της amano.gr.

 

Επιστροφή Εσφαλμένων ή Ελαττωματικών Προϊόντων

Σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν ή υπήρξε σφάλμα κατά την εκτέλεση της παραγγελίας σας, όπως για παράδειγμα αποστολή λάθους κωδικού κ.α., σε σχέση με αυτό που παραγγείλατε, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την επιστροφή/αλλαγή του, με την προαναφερόμενη ίδια διαδικασία των επιστροφών/αλλαγών. Δε φέρουμε ευθύνη για φθορές ή καταστροφή αντικειμένου ή δέματος που προκλήθηκαν κατά τη μεταφορά του, από τον λαβών, από καιρικές συνθήκες κλπ. Κατά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος, η amano.gr θα προβεί σε έλεγχο της κατάστασης αυτού και στη διαπίστωση του ελαττώματος ή του σφάλματος στην εκτέλεση της παραγγελίας. Εάν επιθυμείτε αντικατάσταση με άλλο προϊόν, θα πρέπει να προχωρήσετε σε νέα παραγγελία, χωρίς χρέωση μεταφορικών. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα εάν επιθυμείτε το είδος που αρχικά παραγγείλατε σε άλλο μέγεθος ή χρώμα, να έχει εξαντληθεί. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε την αντικατάσταση του προϊόντος ή αυτή δεν είναι δυνατή εξαιτίας έλλειψης διαθεσιμότητας, θα σας επιστρέψουμε το ποσό ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής σας. Δείτε παρακάτω πώς.

 

Επιστροφές Χρημάτων

Με την παραλαβή του επιστρεφόμενου είδους ξεκινάει η διαδικασία έγκρισης της επιστροφής, η διαδικασία ελέγχου του προϊόντος και επιστροφής των χρημάτων σας. Τα προϊόντα ελέγχονται ως προς το αν πληρούν τους προαναφερόμενους όρους και προϋποθέσεις. Εφόσον η επιστροφή γίνει δεκτή, θα ενημερωθείτε για την επιστροφή των χρημάτων σας ανάλογα με τον αρχικό τρόπο πληρωμής σας. Η amano.gr προβαίνει στην προβλεπόμενη, σύμφωνα με τα παραπάνω, επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που χρησιμοποιήσατε στην αρχική σας συναλλαγή.

Επιστροφές χρημάτων σε περίπτωση πληρωμής με PayPal:
Θα πραγματοποιηθεί με πίστωση του ποσού στον PayPal λογαριασμό σας.

Επιστροφές χρημάτων σε περίπτωση πληρωμής με Αντικαταβολή:
Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει στον αριθμό λογαριασμού που θα μας δηλώσετε στην Φόρμα Επιστροφής. Θα σας ζητηθεί να μας καταγράψετε το όνομα της τράπεζας, το όνομα κατόχου του λογαριασμού και τον κωδικό IBAN.

Επιστροφές χρημάτων σε περίπτωση πληρωμής με κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό:
Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει στον αριθμό λογαριασμού που θα μας δηλώσετε στην Φόρμα Επιστροφής. Θα σας ζητηθεί να μας καταγράψετε το όνομα της τράπεζας, το όνομα κατόχου του λογαριασμού και τον κωδικό IBAN.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Θα πρέπει να έχεις κάνει κατάθεση και όχι έμβασμα! Δηλαδή, κατάθεση από το λογαριασμό σου στην τράπεζα στο λογαριασμό μας στην τράπεζα, καθώς διαφορετικά θα χρεωθείς τόσο εσύ όσο και εμείς με τραπεζική προμήθεια! Οι επιστροφές γίνονται μέσω της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος συνεπώς δεν ευθυνόμαστε για πιθανές επιπλέον χρεώσεις τραπεζών από πλευράς πελάτη.